keskiviikko 25. syyskuuta 2013

He looks like a superstar in the making

Tänään kuulin ihmeellisiä sanoja. Majesteetti on kuulemma aivan liian laiha?
Mä oon krooninen läskikoirien omistaja, joten tämäpä kummallista.
Toisaalta Zeus ei ole syönyt mitään kauhean raskasta viimepäivinä kun on ollut hieman pahoinvoiva mahapipilapsi. Ilmeisesti aiheutin tämänkin sillä että yritin lisätä Zeuksen ruokavalioon lisää rasvaa...
Normaalisti Zeus kun syö koko porukasta eniten, ihan huomattavasti.

Tänään käytiin treenailemassa, kevyesti vaan sillä mietitytti pikkupojan vire. Ihan iloisesti otus teki ja se olikin tärkeintä tänään. Ei mitään kummallista, sairastelu näkyi kyllä, mutta niin kauan kun on kivaa niin hyvä.
Nyt aletaan duunailla eteenmenoja, enkä usko että ongelmaa tulee - Vauhtia ainakin riittää.
Noutokapulaa pitäisi alkaa katella myös.
Ennen voittajanäyttelyitä olin suunnitellut aloittavani koirille kunnollisen kuntokuurin tarkoituksena kasvattaa hieman lihasta. Deimokselta ja Zeukselta tippuu molemmilta karva hyvää vauhtia, joten koitetaan korvata sitä lihaksella sitten.

Lauantaina olisi tarkoituksena lähteä Ridgeback-yhdistyksen sprinttijuoksuihin, ja se onkin meidän porukalle ensimmäinen kerta. Sinne on tulossa paaaljon tuttuja koiria ja ilmeisesti myös iki-ihanin Zeuksen Moira-sisko! Olen siis luonnollisestikin innoissani. Meiltä olisi sprinttaamassa Sinister ja Majesteetti. Deimos toki varasijalla jos Majesteetti päättää vatsaoireilla vielä silloinkin.
5.10 olen luultavasti myös Hämeenlinnan näyttelyssä, ilman omia poikia, mutta tsemppailemassa ja esittämässä muutamaa muuta itselleni rakasta belgiä.

Sinisterin kanssa olisi ollut kiva varmaan kokeilla vielä koetta tänävuonna, nyt kun olen löytänyt suuremman on-off napin kyseisestä koirasta (=Oppinut nostamaan vireen ja olemaan kiinnostavampi)
Katsellaan, eihän sitä tiedä. Eikä tuo luoksepäästävyyskään(kröh.pallit) ole yhtään niin huono kuin joskus tuppasi olemaan :)

2 kommenttia: